maanantai 19. maaliskuuta 2012

Ei naurata.

Me herättiin Lemmyn kans just päikkäreiltä. Hieman pysäkillä oleva olo. Mun aamu alko huonosti, kun näin ulkona vallitsen säätilan, räntää. Eilen ostin ihanat tyttöjen kesätennarit (vaaleenpunaset) ja kaivoin varastosta nahkatakin käyttöön. Ei paljon tarvinnut tänää käyttää. Mulle kaiken pitäis olla valmiina justnytheti. Siksi varmaan mun neulomuksetkin on sitä huivipipohuivi-luokkaa.. Olen minä saanut neulottua muutakin, mutta kun olen maailman huonoin kappaleiden yhdistelijä, niin useampikin neulomus odottaa laatikkossa sitä yhdistelyä. Vielä minä itseni kesytän vai miten se meni..

Kuitenkin. Mun nahkatakin kaveriksi tehty iso unisex-kaulahuivi on valmis. Välillä näitäkin on kai syytä olla, kun kuuluu silloin tällöin sitä vanhaa narinaa, et miksi sun KAIKKI huivit on ihan tyttöjen värisiä, olisin just tarvinu lainaan. Jes. Sitä se on.


Malli: 80 silmukkaa, 1o, 1n.
Lanka: 7-veljestä, kerä harmaata ja kaksi mustaa.
Puikot 4,5mm.


Kuvat on pimeitä, koska pimeys ehti tulla. Mutta ei se mitään, haetaan mun mielenmaisemaa tällä hetkellä. Osu ja uppos.


Unitukka ja unisilmät. Näkisitte Lemmyn. Se haukkas mua nenästä, kun itse heräsin päikkäreiltä. Sille taisi tulla kylmä..
Ensi kerralla valoisampia aiheita. Aurinko takasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti