torstai 28. kesäkuuta 2012

My baby

Mulla on monia paheita. Laukut ovat yksi niistä. Makuni on vähän turhan kallis verrattaen palkkaani. Mulberryn laukkuja olen kuolannut vuosia, vielä minä sen hankin! Viime viikolla olin ystäväni kanssa katselemassa alkaneita alennuksia. Eksyimme Guessin liikkeeseen. No, maltoin mieleni. Eilen eksyin katselemaan netistä Guessin alennuksia, olihan niitä. Tänään kun olin Kampin suunnalla, niin pakkohan se oli pistäytyä liikkeessä. Jotain sieltä jäi käteen, mitä viime viikolla kuolasin.


Olen pitkään etsinyt pienehköä olan yli laukkua. Ja kun tämä yksilö tuli vastaan, sydämeni suli. Malli on nimeltään Talina Canvas Small Top Handle Flap Bag. Ihana! Väri on ihana, koko on ihana, kaikki on ihanaa!


Romeo oli hauska. Heti piti päästä laukun kanssa kuvaan.


Ensin vähän nuuhkuteltiin...


Sitten asetuttiin viereen pötkölleen...


Ja hulluhan se ois, jos ei tykkäis! Ha!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti