tiistai 3. huhtikuuta 2012

Hand in hand

Mulla on ollu jo pitkään aika raskasta töissä. Oon saanu tehdä ylimääräisiä juttuja niin paljon kuin sielu on sietänyt. Yritän aina ajatella positiivisesti. Elämä on täynnä pieniä iloisia asioita. Vaikka välillä tekee mieli itkeä kun töistä pääsee kotiin, jossain vaiheessa aina muistaa iloita pikkuriikkisistä päivittäisistä asioista.
Itse olen iloinnut seuraavista asioista:


Kissoista. Jos itkettää, ne kyllä keksivät jotain mikä saa sut joko nauramaan tai raivoamaan. 
Possujuna on aina vekkuli. Varsinkin kun mun vauvat muodostavat sellaisen.


Jos tulee kylmä, on ilo mennä omalle peitolle nukkumaan. Ja oman kaverin viereen, sitä ei voita mikään.


Kaupasta löydetty farkkupaita. Olisin kovasti tahtonut farkkuliiviä, mutta en löytänyt. Sen sijaan löysin tän ja olin aika myyty. Mangosta. Ihana.


Siilit. Mun kaveri on siilifriikki. Ja kukapa niistä ei tykkäilis, kun näkee tällaisia kuvia! Aijai! On se niin söppänä ja ja ja ja... Kuva täältä.

Mitkä asiat teidät on saanu iloiseksi?

2 kommenttia:

  1. Jaaha. Työelämä ja elämä muutenkin ovat välillä vähän.... Kyllä se sitten siitä taas. Kissat on kyllä hyvä tasapainottava tekijä. Ja mignonmunat. Noi sun kissat on ihan kun Mokka ja Jaffa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonki monta kertaa käyny ihastelemassa sun kissoja ja todennut sata kertaa, että Romeo ja Mokka on kuin veljekset! :D
      Mua ei mignonit kiinnosta, suklaa kylläkin muuten ;)

      Poista