sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Vallila

Mun kaikki kaverit tietää mun mieltymyksen Vallilan verhoihin. Nyt olen huomannut monista mainoksista, että Vallila on alkanut työstää myös muita sisustustuotteita kuin verhoja ja kankaita. Yksi ihana uutuus on suihkuverhot.


Tällaisen suihkuverhon voisin omaan kylppäriin kotiuttaa minä päivänä tahansa!


Myös ihanasta Kelohongasta on nyt tehty pussilakanasettejä. Kuvassa näkyvät värit eivät juurikaan omaa silmääni hivele, mutta kyseisestä kuosista on myös violetti versio myynnissä ja ajattelinkin kotiuttaa sen kaappiini. Kuvat ovat kodinykkösen sivuilta.

Kuvat ovat hirveän pieniä. En osaa niitä suurentaa.. Onko jollain vinkkejä siihen, miten omia kuvia saisi hiukan suuremmiksi? Olen hetken painiskellut asian kanssa, mutta näillä mun taidoilla ei olla päästy ratkaisuun...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti