sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Wishlist

Tänään pakataan, huomenna lennetään. Oujee! Praha odottaa minua nurkan takana!!
Olen miettinyt, että mitä kaikkea haluan nähdä ja tehdä Prahassa.. Tässä hieman listaa viikoksi..

1. Eläintarha! Haluaisin nähdä ainakin binturongin, kirahvin ja virtaheposen. Binturong oli niin hauska eläin Conanissa joku viikko sitten..


2. Tähtitieteellinen kello. Hstoriallinen ja kaunis.
3. Torit ja pikku putiikit. Tahdon tehdä paljon ostoksia!!
4. Juutalaiskortteli. Olen kuullut, että tämä on aika ahdistava paikka, mutta haluan käydä.


5. Kaarlen silta. Olen kuullut sen olevan todella kaunis iltaisin..


6. Prahan linna.


7. Kansallismuseo. Museot houkuttelevat minua aina!

Nämä ainakin !! Tällä sain aikaan kivan jännityksen vatsanpohjaan.. Huomenna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti