torstai 6. kesäkuuta 2013

Hungry Hearts

Ihana kun kesä on tullut! Eilen aloitin aamuni jäätelöllä. Ei voi valittaa! Mulla on enää 10 päivää töitä jäljellä, jonka jälkeen alkaa kesäloma. Tasan kahden viikon päästä olen ekaa päivää lomalla. Tulis jo!

Kauheasti olen jämälangoista väkerrellyt kaikkea. Tai siis virkannut. Myös muutama neulomus on tullut tehtyä. Olen siis virkkaillut SPR:n konttiin pipoja ja huiveja. Nyt alkuun. Noita jämälankoja vielä jokunen jäi tuonne laatikoihin, niin syksyllä voi sitten vielä vaikka jatkaa.


Suurimmaksi osaksi tein pipoja. Koska niitä on mukava tehdä, kun katsoo sarjoja telkkarista. En ole mikään sukantekijä. Ja lapasetkin jää muille neulottavaksi. 


Yritin tehdä mahdollisimman paljon eri kokoja; vauva, lapsi, nainen ja mies. Ja värit vähän sen mukaan. On muuten muutamassa vuodessa kertynyt sen verran lankoja, että ihan hävettää!



Lankoina olen käyttänyt Novitan lankoja; 7-veljestä, Nalle, Mambo, Soft Mohair, Ticotico... Ja joitain Noroja on myös laatikoista löytynyt, jotka upotin näihin. 


Oli ehkä hauskin projekti koskaan! Pipoja tuli yhteensä lähemmäs 30. Pakkailua aloittaessani kävin kaapitkin läpi, jos siellä olisi vähän käytettyjä sukkia ja muuta. Löysin aika monta paria uusia villasukkia, joita en ole ehtinyt käyttämään. Pakkasin nekin mukaan. Mummoni nimittäin neuloo sen verran vauhdikkaasti villasukkia kaikille, että itsellä on jäänyt monet monet ihan unholaan. Jospa niillekin tulisi nyt sitten käyttöä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti