tiistai 25. kesäkuuta 2013

Summer is here!

Tänään elän lomani toista päivää. Olen ehtinyt tekemään jo paljon! Ensimmäiseen lomapäivääni kuului punttisalia, kissojen rokotuksia, kiinalaista ruokaa, päiväunet, ihania uutisia, Frendejä ja aurinkoa. Frendejä siis boksilta.. Tänäänkin olen ehtinyt ulkoilemaan Luukissa 6km lenkin ja ahdistumaan hääpuvun puuttumista. Onhan minulla vielä hyvin aikaa, mutta pian täytyy jo tilata puku, ellei sopivaa löydy kauppojen valikoimista..

Juhannuskin oli ja meni. Minulla oli oikein kivaa. Perjantaina oltiin kaveriporukalla piknikillä ja illalla ulkona. Meni liian monta Cuba Libreä.. Joten lauantai meni aika rauhallisissa merkeissä. Oikein kaunis koko juhannuksen sää. Muistoksi jäi rusketusraidat.


Muikein mielin pidin uusia Ray Banejani koko perjantain! Päällä joka kesän luottomekkoni, Nanson paolankukka. Ja Ted Bakerin pinkit varvastossut! Siitä oli Jennan juhannus tehty..


Ja kakusta! Ai että olikin hyvää, vaikken ollutkaan itse tehnyt!

Juhannuksen jälkeen sunnuntaina kissat näytti tältä:







Viimeinen kuva kertoo kaiken: "Onko pakko herätä?" Mun mielestä ei, koska on loma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti