keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Black hat with a bow

Mulla oli kauhee ongelma tässä jonku aikaa. Ostin tuossa syksyllä violetin kevyesti topatun lenkkeilytakin. Kävelen usein töihin, niin halusin syksyyn jotain väriä. Mutta kun sen violetin kanssa ei sopinutkaan ihan mitkä tahansa pipot ja tumput. Noo, sitten vaan selaamaan Ravelrya ;)



Ohje löytyi tosiaan Ravelrysta, ja oikeastaan ihan sattumalta. Olin jo ehtinyt unohtaa, että haluan mustan pipon jollain kivalla yksityiskohdalla. Kuvassa rusetti on vähä rutussa, pitäisi kai kiinnittää se muutamalla pistolla reunoistakin, niin näyttäisi paremmalta.


Ohje Ravelry
Lankana Novita Isoveli
Koukku 5mm
Minun versioni Ravelryssa

Tein hieman pienemmän rusetin kuin ohjeessa, olis kyllä voinu tehä isommanki. Vaan saahan tuon helposti vaihdettua, jos mieli tekee :)
Uuden kodin järjestelyistä sen verran, että verhot on ikkunassa ja sohva kasausta vaille valmis. Verhot näkyvätkin kuvien taustalla. Kangas Vallilan Margaret ensi kevään mallistosta. Ja sähkömieskin kävi viime viikolla laittamassa kattolampun minulle.. Ei ehkä ihan sen lampun takia vaan tullut, mutta ihastuttavasti tarjoutui laittamaan lampunkin kun siinä värkkäsi :)

2 kommenttia:

  1. Tyylikäs pipo! Nuo verhot on ihanat, oon itsekin kuolaillut niitä. :D

    VastaaPoista
  2. Kiits! Vallilan verhot on aina ollu lähellä mun sydäntä, vähäkö oli vaikeeta päättää millaset mun tyttökämppään hommaan! ;)

    VastaaPoista