torstai 15. joulukuuta 2011

My colours

Muutamia viikkoja sitten äkkäsin tästä blogista ihanan värikkään ja raidallisen Baktuksen alun. Tietysti sellainen piti saada itsellekin. Kaapissa vaikka jo onkin kaksi Baktusta ennestään. Mutta ne on kato yksvärisiä kumpiki, niin värikäs piti vielä saada! :)


Tästä tulikin hieman muhkeampi mitä kuvittelin. Käytin tätä viime maanantaina ekaa kertaa ja olihan se lämmin. Musta vaan tuntuu, että tarvisin talveen itseni pituisen villatuubin johon voisi pukeutua aamuisin töihin mentäessä. Muuten palelee aina. Nytkin olen kääriytynyt vilttiin.


Mun mielestä nää värit sopii mulle. Nykyisin käytänki paljon murrettuja sävyjä. Tukkakin on paljon vaaleampi kuin ennen, jollon se oli ihan pikimusta. Ehkä minä alan pehmetä.


Lankana Novita Laura (vuosien takaa)
Puikot 8mm

Yritän ottaa mun uudesta kodista kuvia tässä joku päivä, on hieman siistimpää mitä noissa aikaisemmissa kuvissa. Ja sohvakin on koottuna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti