perjantai 1. maaliskuuta 2013

Sneakers

Olen pitkään katsellut itselleni taas tulevaksi kevääksi uusia tennareita. Asian tekee haastavaksi se, että kengänkokoni on 34-35. Nykyisin ihan liian usein 35-kokoinen kenkä on aivan liian iso. Viime lauantaina olin yksikseni illan kotona ja innostuin katselemaan nettisaittien tarjoamia kenkiä. No, kyllähän sieltä useammat kivat löytyikin. Kahdet laitoin tilaukseen.


Yhdet päätyivät koristamaan kenkähyllyäni, jotkut joilla 148 senttinen tyttö nousee vähän ylemmäs..


Niin täydelliset! Calvin Klein Jeans -merkkiset. Ja kokona 35, ihan pörfekt! Nyt saa odottaa kevättä ja ihania asfalttikatuja!





Tiiän jo, mitä mun ystävät tulee sanomaan näistä.. Mua ei juuri koskaan nähdä tennareissa, saatika ihan lättäpohja -kengissä. Sieltä tulee varmasti jotain tyyliin "piti sitte saada tennaritki kiilakoroissa". Mun mielestä tää on ihana villitys! Varsinki tällaselle liian lyhyelle ihmiselle..

Tänään oon kolmatta päivää sairaslomalla ja olo vaan pahenee. Nyt kun tää nuhakin vielä iski, niin voimat on täysin poissa. Ajattelin tämänkin päivän neuloa erästä aivot narikkaan-työtä ja katsoa viimeisen Twilight-pätkän, kun se postiluukusta tärähti. Hieman kärsineenä tosin.. En ymmärrä noita postinjakajia, kun tunkevat pienet paketit postiluukusta, vaikkei se kunnolla sieltä sujahda. Eikö järki sano mitään? Meilläkin on aina väliovi kiinni, koska kissoja. Ei sieltä silloin kunnolla mahdu mitkään paketit, jotka ei väänny mihinkään suuntaan. Ärsyttää. Murr!


Ääh. Nyt lepäileen..
Parempaa viikonloppua sinne toiseen päähän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti