lauantai 23. maaliskuuta 2013

Whitewine

Tänään olen siivonnut. Minun olisi oikeasti pitänyt eilen lähteä muutaman ystävän kanssa Tukholman risteilylle, mutta enpä lähtenyt. Jäin mieluummin kotiin. Eilinen oli stressaavin päivä pitkään aikaan. Olin eräänlaisessa info/koulutustilaisuudessa. Siitä sen enempää, mutta jännitti ihan pirusti! Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, pääsin firman sisäiseksi valmentajaksi. Olen askeleen lähempänä tavoitettani.


Kuvissa synttärikimppu. Ei minun.



Joo, mutta hei. Koska olen siivonnut, saatoin ottaa muutaman kuvan kodistamme. Näissä ensimmäisissä olohuonetta.








Vaalea sohva, joka on valitettavasti saanut vähän osumaa. Kissojen kynsien muodossa ja ehkä puklujen. On ne kissat ihania!
Tummat Vallilan Margaret-verhot edelleen ikkunassa. Mietittiin, jos ostettaisiin kevääksi uudet vaaleammat verhot. Saa nähdä. Vallilalla on kyllä taas ihania kuoseja kevääksi/kesäksi. Miksihän ne mua niin miellyttää?
Tummaa puuta. Tykkään tosi paljon vaaleasta sisustuksesta, mutta kyllä mun mielestä puun täytyy olla tummaa. En tiiä miksi, mutta tuo tumman ja vaalean kontrasti hivelee silmää.
Sohva,rahi ja matto on siis jossain vaiheessa lähdössä vaihtoon. Haluttaisiin sirompi sohva, rahin tilalle ehkä pöytä ja tuon helvetin karvamaton tilalle joku puuvillainen. Johon ei tarttuisi kaikki haivenet.



 
Tässä pieni osa makuuhuonetta, joka on siis minimaalinen. Vähän isompaa toivoisin sitten omaan asuntoon. Että minun Ikean Hemnes lipastoni pääsisi oikeuksiinsa. Nyt se on sängyn jatkeena.
Peili pitäisi saada seinälle, ei olla saatu aikaiseksi. Se tulisi sängyn päälle vaakatasoon. Voisi hieman avartaa huonetta.

Tykkäämme tosi paljon siitä, että koti on tosi valoisa. Vain eteinen ja käytävä ovat hieman hämäriä. Käytävän seinälle olen suunnitellut kuvakollaasia. En ole saanut sitäkään vielä aikaiseksi, mutta näytän sitten kun valmistuu!

Tänään ehkä istun alas ja nautin lasillisen valkoviiniä. Vaikka siksi, että sain siivottua ja uudesta aluevaltauksestani töissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti